STRONY

poniedziałek, 30 września 2013

Blog zamiast strony ze zdjęciami.

Prace trwają. Mam zamiar pisać bloga i publikować tu swoje zdjęcia.

Wszystko pod domeną tomaszwinnik.pl Dlaczego nie strona z galerią, typowe portfolio fotografa? Jest wiele powodów, o tym jednak jeszcze innym razem. :) Galeria ze zdjęciami w oryginalnych rozdzielczościach też będzie. Ale wszystko w swoim czasie. Dostępne są wpisy z okresu kiedy blog powstał, a powstał jako fotograficzne wyzwanie. Pomysłodawcą zabawy był Paweł Syrjus, należało co dnia robić i publikować jedno zdjęcie z minimalną ilością tekstu... tyle i aż tyle. Wiele zdjęć z tego okresu jest na blogu, zapraszam do przeglądania. Postawiłem sobie za cel wytrwać jak najdłużej bo zawsze miałem  problem z systematycznymi wpisami na blogach... dlatego żadnego do tej pory nie założyłem. Udało się codziennie dodawałem jeden wpis przez prawie pół roku... Zadanie wykonane! Kolejnym krokiem jest prowadzenie własnego bloga o fotografii a może bardziej bloga z fotografiami. :)
Serwus!